Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Twoje dane będą przetwarzane zgodnie z naszą polityką prywatności
Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin sklepu

Regulamin

księgarni internetowej KUMI

 

I. DEFINICJE

  1. Adres pocztowy- imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu, kod pocztowy oraz miejscowość.
  2. Dostawa –rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu podany na stronie sklepu.
  3. Dowód zakupu –faktura lub paragon.
  4. Karta produktu– pojedyncza strona  
  5. Dzień roboczy – każdy dzień z wyłączeniem dnia uznanego ustawowo za wolny od pracy oraz soboty.
  6. Klient- osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca ze Sklepem Umowę. Klient może mieć status Konsumenta, Przedsiębiorcy lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  7. Konsument– pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Konto - zbiór danych przechowywanych w Sklepie internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych umów, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia oraz zawierać umowy.
  9. Koszyk– lista produktów sporządzona przez Klienta z możliwością wyboru przez niego rodzaju Dostawy i Płatności.
  10. Miejsce wydania rzeczyAdres pocztowy lub punkt odbioru wskazany w Zamówieniu przez Klienta.
  11. Moment wydania rzeczy – moment, w którym Klient lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
  12. Newsletter - informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U.2013.1422 z późn. zm.) pochodzące od Sprzedawcy wysyłane Klientowi drogą elektroniczną, przez lub w imieniu Sprzedawcy.
  13. Płatność– metoda dokonania zapłaty za Przedmiot umowy i Dostawę.
  14. Polityka prywatności i cookies – dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. Polityka prywatności i cookies stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu i jest dostępna na stronach Sprzedawcy w formacie „pdf”.  
  15. Produktminimalna i niepodzielna ilość Rzeczy, która może być przedmiotem Zamówienia podana w Sklepie Sprzedającego. Produkty oferowane w Sklepie są nowe. W przypadkach, gdy jest to wyraźnie oznaczone w opisie produktu, mogą być oferowane Produkty używane. 
  16. Przedmiot umowy – produkty i dostawa tych produktów.
  17. Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną - wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  18. Przedsiębiorcy na prawach konsumenta - Przedsiębiorca będący osobą fizyczną, który po dniu wejścia w życie art. 1 oraz art. 55 ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych zawiera Umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  19. Regulamin - niniejszy regulamin wraz z załącznikami, określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki stron umowy sprzedaży na odległość oraz zasady postępowania reklamacyjnego.
  20. Rzecz –rzecz ruchoma mogąca być lub będąca przedmiotem Umowy.
  21. Sklep – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedającego, dostępny pod adresem https://kumi.com.pl/ za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o Produkcie i jego dostępności oraz złożyć Zamówienie.
  22. Sprzedający - F.H. KUMI Sławomir Kuran ul. ŻNIWNA 56/7, 71-212 Szczecin, NIP:851-104-39-83, REGON: 810849435, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej przez Burmistrza Gminy Police w dniu 20.09.2005 pod numerem 010334.
  23. Termin wysyłki– podana na Karcie produktu liczba dni roboczych liczona od dnia otrzymanej zapłaty w przypadku płatności z góry lub od dnia zawarcia Umowy.
  24. Termin dostawy – liczba dni roboczych = Termin wysyłki + ilości dni na dostawę przez wybranego przewoźnika.
  25. Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy na prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta  i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku pozostałych Klientów.
  26. Wadawada fizyczna, jak i wada prawna.
  27. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone za pośrednictwem Sklepu lub telefonicznie określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów, rodzaj Dostawy, Płatności, Miejsce wydania rzeczy, dane Klienta  zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedającym.

II.WARUNKI OGÓLNE

  1. Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
  2. Sprzedający jest zobowiązany dostarczać rzeczy wolne od wad, chyba, że wady te są określone na stronie
  3. Miejsce wydania rzeczy musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  4. Wszystkie ceny podawane w Sklepie wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny Produktów nie zawierają kosztów Dostawy, którą wybiera i opłaca Kupujący. Na Dowodzie zakupu koszt dostawy doliczany jest do ceny Produktu/Produktów. Cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia.
  5. Sklep zastrzega sobie prawo dokonywania zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych produktów do oferty lub ich usuwania, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wprowadzania w nich zmian.
  6. Wszelkie terminy liczone są zgodnie z art. 111 Kodeksu cywilnego, czyli termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia, a jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie nastąpiło.
  7. Sklep umożliwia zamówienie produktów przy wykorzystaniu powszechnie dostępnego oprogramowania, w postaci przeglądarek internetowych najnowszych wersji, które akceptują pliki typu cookies, np.: przeglądarka FireFox, Opera, Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge.
  8. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne lub ograniczenia techniczne, które występują w sprzęcie komputerowym lub oprogramowaniu używanym przez Klienta, a które uniemożliwiają lub utrudniają Klientowi korzystanie z Sklepu.
  9. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
  10. Sprzedający oświadcza, że w ramach świadczenia usług opisanych w Regulaminie, Klient ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Klient akceptując treść Regulaminu oświadcza tym samym, że nie naruszy powyższego zakazu.
  11. Klient akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur oraz Faktur Korygujących w formie elektronicznej.
  12. Informacje znajdujące się na stronach internetowych są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.

III.  ZAMAWIANIE I ZAWARCIE UMOWY

  1. Zamówienia można składać każdego dnia 24 godziny na dobę poprzez formularz dostępny na jednej ze stron Sklepu. W formularzu tym Klient określa m. innymi  jakie Produkty z podaną Ceną i  w jakiej ilościach chce zamówić, Miejsce wydania Rzeczy, wybiera Dostawę i Płatność oraz potwierdza zapoznanie z treścią Regulaminu Sklepu i jego akceptacją.
  2. Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca wysyła na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia oferty Klienta, a jedynie informacją, że Sprzedawca Zamówienie otrzymał.
  3. Następnie Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie może przyjęć do realizacji.
  4. Jeżeli Sprzedawca Zamówienie przyjmuje to wysyła Klientowi drogą elektroniczną informację o zatwierdzeniu Zamówienia do realizacji. Z chwilą otrzymania tej informacji przez Klienta pomiędzy stronami zostaje zawarta Umowa sprzedaży na odległość.
  5. Jeżeli realizacja Zamówienia zgodnie z podanym na Karcie Produktu terminem nie będzie możliwa, Sprzedawca niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie 7 dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Klienta i uzgodni z nim nowy termin realizacji, a w przypadku nie wyrażenia zgody przez Klienta, zwróci mu całą otrzymaną od niego zapłatę na wskazane konto bankowe najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.
  6. W celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia, Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez Sklep. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego Konta. Login i hasło Klient ma obowiązek zachować w tajemnicy i chronić przed niepowołanym dostępem osób trzecich. Klient w każdej chwili ma możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji danych oraz usuwania konta w Sklepie.
  7. Zamówienie można złożyć również telefonicznie pod numerem telefonu podanym na stronie Sklepu. Takie zamówienie musi zawierać imię i nazwisko zamawiającego, jego adres pocztowy oraz adres e-mail, numer NIP dla podmiotów gospodarczych , adres dostawy, numer telefonu komórkowego, ilości i ceny zamówionych towarów oraz wybrany rodzaj Dostawy.

IV.PŁATNOŚCI

Sposób zapłaty Klient może wybrać w momencie składania Zamówienia i wykonać jednym z następujących sposobów:

- za pobraniem płatne przewoźnikowi przy odbiorze rzeczy,

- płatność przelewem bankowym na konto Sprzedającego nr:

 09 1140 2004 000 3402 3969 5250

- kartą płatniczą.  

Klient powinien dokona płatności, za wyjątkiem płatności za pobraniem, najpóźniej w ciągu do 5 dni od zawarcia Umowy, chyba że Klient nie był w stanie spełnić świadczenia z nie swojej winy i poinformował o tym Sprzedającego.W przypadku, niedotrzymania tego terminu przez Klienta Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży.          

 V.DOSTAWA                                   

  1. Klient dokonuje wyboru Dostawy w trakcie składania Zamówienia.
  2. Na początku składania zamówienia Klient jest informowany o ewentualnych ograniczeniach dotyczących dostawy Towarów.
  3. Wysyłka zamówionych Produktów następuje zgodnie z Terminem wysyłki określonym na Karcie produktu, przy czym przy zamówieniu wielu produktów z najdłuższym Terminem wysyłki. Termin wysyłki liczy się od najbliższego dniu roboczego po dniu zawarcia Umowy i zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
  4. Produkty dostarczane są do Miejsce wydania rzeczy zgodnie z Terminem wysyłki powiększonym o czas  dostawy przewoźnika.
  5. W przypadku, gdy nie dojdzie do odbioru towaru przez Zamawiającego co skutkowało będzie zwrotem towaru do Sprzedawcy, Sprzedawca może odstąpić od Umowy Sprzedaży. Odstąpienie od umowy następuje przez złożenie Klientowi oświadczenia woli o odstąpieniu. W takim przypadku zamówienie uważane będzie za anulowane.
  6. Jeżeli realizacja Zamówienia zgodnie z podanym na Karcie Produktu terminem nie będzie możliwa, Sklep niezwłocznie, najpóźniej w terminie 7 dni od zawarcia umowy, zawiadomi o tym Kupującego i uzgodni z nim nowy termin realizacji, a w przypadku nie wyrażenia zgody przez Kupującego, zwróci mu całą otrzymaną od niego zapłatę na wskazane konto bankowe najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych.
  7. W przypadku, gdy Kupującego w ciągu dwóch dni roboczych (od momentu złożenia Zamówienia) nie otrzyma potwierdzenia zamówienia ze Sklepu, powinien zawiadomić o tym Sklep telefonicznie lub e-mailem.
  8. Przed odebraniem przesyłki od przewoźnika (np. z poczty lub od kuriera) należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki oraz skontaktować się jak szybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy.

 VI.ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Konsumentowi i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów wskazanych poniżej, o ile został o konieczności ich poniesienia prawidłowo poinformowany podczas składania zamówienia. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu Wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy złożenie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpienia od Umowy można złożyć na formularzu wysłanym w formie załącznika do e-maila potwierdzającego złożenie Zamówienia (załącznik nr 2 – forma polecana przez Sprzedającego),
  2. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
  3. Adres zwrotu zakupionych rzeczy : F.H.KUMI Sławomir Kuran, ul Żniwna 56/7, 71-212 Szczecin.
  4. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w związku z odstąpieniem od
  5. Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będącej przedmiotem umowy a będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklep
  7. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  8. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  9. Konsumentowi lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

VII.  RĘKOJMIA

  1. Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne (rękojmia).
  2. W przypadku umowy z Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta.
  3. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta,  jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, może złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny, oświadczenie o odstąpieniu od umowy, żądać wymiany rzeczy na wolną od wad lub żądać usunięcia wady, chyba że Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie.
  4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
  5. Sprzedający jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  6. Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta lub  Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
  7. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany do dostarczenia rzeczy wadliwej na adres:

                               F.H. KUMI Sławomir Kuran, ul. Żniwna 56-7, 71-212 Szczecin.

  1. Sprzedający obowiązany jest przyjąć od Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta rzecz wadliwą w razie wymiany rzeczy na wolną od wad lub odstąpienia od umowy.
  2. Koszty zwrotu lub wymiany ponosi Sprzedający.
  3. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta zażąda wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedający nie ustosunkuje się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.Sprzedający w terminie trzydziestu dni ustosunkuje się do każdego innego oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, którego nie dotyczy określonego w kodeksie cywilnym terminu czternastu dni. W przeciwnym wypadku uważa się, że uznał za uzasadnione oświadczenie lub żądanie Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  4. Roszczenie Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumentao usunięcie wady fizycznej lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, a jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania rzeczy Konsumentowi lub  Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  5. Do wykonywania uprawnień z tytułu rękojmi zawady prawne bieg terminu rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta  dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej – od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.

VIII. Polityka prywatności i cookies.

  1. Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedający - H. KUMI Sławomir Kuran ul. ŻNIWNA 56/7, 71-212 Szczecin, NIP:851-104-39-83.
  2. Sprzedający przetwarza dane osobowe Klienta zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz w przepisach prawa polskiego dotyczących ochrony danych osobowych.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące zasad i procedur związanych z przetwarzaniem danych oraz stosowania Cookies określona w załącznik nr 1 do Regulaminu i jest dostępna na stronie Sprzedawcy.

 IX. NEWSLETTER 

  1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym lub w terminie późniejszym w odpowiedniej zakładce. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient otrzymywać będzie na podany przez siebie adres poczty elektronicznej informację (Newsletter) Sklepu internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę.
  2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera samodzielnie, poprzez odznaczenie stosownego pola na stronie swojego
  3. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  4. Niniejszy stanowi integralną część zawieranej z Klientem Umowy. Aktualna wersja Regulaminu jest dostępna dla Klienta na stronie Sklepu.
  5. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu adres e-mail).
  6. W trakcie realizacji zamówienia Klient obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
  7. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
  8. Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i lub mailowej.

XI.ZAŁĄCZNIKI:

Załącznik nr 1: Polityka prywatności i cookies (dostępna na stronie Sklepu).

Załącznik nr 2: Wzór formularza odstąpienia od umowy (zachęcamy do skorzystania z elektronicznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy dostępnego na stronie Sklepu)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl